Da u 1 à u 5 di settembre, a Fiera Internaziunale di l'Elettronica di u Cunsumu di Berlinu 2023 (IFA 2023) hè ghjunta cum'è prevista, è tutte e marche di l'apparecchi di casa chinesi eranu in mostra, piena di ambizioni.
In l'era post-epidemica, cumparatu cù u feroce mercatu di borsa domestica, l'imprese sò in competizione per i mercati incrementali in Europa è furmulendu strategie high-end à longu andà.
IFA hè un nodu impurtante in u sviluppu di i mercati d'oltremare.Cum'è una di e trè grandi mostre di l'elettronica di u cunsumu in u mondu, IFA hè una tappa chjave per a globalizazione.À u listessu tempu, perchè IFA hè situatu in Berlinu, hà un impattu prufondu nantu à u mercatu europeu.
À u stand IFA di questu annu, GASNY hà esibitu principalmente macchine di ghiaccio è riscaldatori d'acqua istantanei.Quist'annu ci focalizemu nantu à e macchine di masticazione di ghiaccio.
Pò esse vistu chì da i prudutti di a macchina di ghiaccio à i riscaldatori d'acqua, GASNY allarga a so matrice di produttu è si move versu l'altitudine."A nostra strategia chjara in l'ultimi dui anni hè stata di high-end a marca. In l'ultima dècada o più, i marchi chinesi sò entrati à l'oltremare principarmenti per catturà azioni low-end, costu-efficace, guidatu da l'efficienza di a supply chain. Dapoi 2021 , avemu intrutu in a seconda tappa, u valore di a marca Drive growth ", disse Jack Tsai.
Tempu di Postu: Sep-04-2023