6000 Watt d'alta putenza tutta a cunchiglia di plastica pannellu di visualizazione di finestra quadrata Riscaldatore d'acqua elettricu istantaneu

Descrizione breve:

Prutezzione di Sicurezza MultipleU riscaldatore d'acqua di gas naturale hè aghjurnatu cù 12 metudi di prutezzione per assicurà a vostra sicurità.Cum'è a prutezzione di brusgià secca, più di 65 ℃ (149 ° F), a prutezzione di fughe, etc.Nota: In u clima fretu, se u riscaldatore d'acqua ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, hè necessariu apre a valvula di pressu per drenà. l'acqua residuale in u riscaldatore d'acqua per impedisce chì u scambiatore o a pipa di l'acqua si congelate è si gonfia.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Mudellu GSN-6C
Input nominali 6000W
corpu PP
Elementu calori Cisterna Inox
Pesu Nettu / Grossu 2/3,2 kg
Dimensione di u produttu 225 * 81 * 340 mm
Metudu di cuntrollu Touch Screen
Carica QTY 20GP/40HQ 2835 pezzi / 20 GP
6608 pezzi / 40HQ

【Scaldatore d'acqua calda istantanea senza serbatoio】Ùn ci hè bisognu di preriscaldamentu prima di utilizà u riscaldatore d'acqua senza tank.Appena apre u rubinettu, l'acqua scorri cù a vostra temperatura desiderata.
【Display Led Touch High Sensitive】Veni cù un display LED digitale intelligente di grande schermu d'alta definizione, regolabile liberamente a temperatura trà 30 ℃-65 ℃.
【Prutezzione di Sicurezza Multiple】U riscaldatore d'acqua di gas naturale hè aghjurnatu cù 12 metudi di prutezzione per assicurà a vostra sicurità.Cum'è a prutezzione di brusgià secca, più di 65 ℃ (149 ° F), a prutezzione di fughe, etc.Nota: In u clima fretu, se u riscaldatore d'acqua ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, hè necessariu apre a valvula di pressu per drenà. l'acqua residuale in u riscaldatore d'acqua per impedisce chì u scambiatore o a pipa di l'acqua si congelate è si gonfia.
【Risparmio di energia è di soldi】U riscaldatore d'acqua calda aghjusta l'input di putenza basatu nantu à u flussu è a temperatura in tempu reale.Modi d'estate / invernu 2 per risparmià finu à u 60% in i vostri costi di gas naturale.
【Materiale di qualità】Fattu cù materiale in acciaio inox spazzolatu, u riscaldatore d'acqua di gas naturale hà a funzione di resistenza à alta temperatura, resistenza à a corrosione.Cisterna d'acqua di rame senza ossigenu integrata, longu tempu di serviziu.
Ltd hè statu stabilitu in u 2012, hè un inseme di cuncepimentu di l'apparecchi intelligenti per a casa, a ricerca è u sviluppu, a fabricazione, a vendita cum'è una di l'imprese tecnulugia cumpleta, cù una quantità di brevetti d'invenzione.Benvenuti à negocià!


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi

    Abbonate à a nostra Newsletter

    Per dumande nantu à i nostri prudutti o lista di prezzi, lasciate u vostru email à noi è seremu in cuntattu in 24 ore.

    Seguici

    nant'à i nostri media suciale
    • sns01
    • sns02
    • sns03
    • youtube